Potrebujete poradiť alebo telefonicky objednať záclony, závesy? Volajte
0903 938 300
- VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Nákup v internetovom obchode ALLEN môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
- Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
- Predávajúci: spoločnosť Allen, s.r.o. so sídlom ČSA 1306 /3, 024 04 Kysucké Nové Mesto, IČO – 44637683, IČ DPH – SK2022769430. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka č. 50905/L, oddiel: Sro.
- Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
- Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu Allen.
- OBJEDNÁVANIE TOVARU
- Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu Allen.
- Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese [email protected] , telefonicky na čísle +421 903 938 300 / +421 903 777 367
- Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky do 2 pracovných dní bude kontaktovaný e-mail.
- Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
- Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
- Každá objednávka musí obsahovať:
- Meno kupujúceho
- Poštovú adresu pre doručenie tovaru
- Telefonické číslo alebo email
- Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
- Počet metrov, kusov z každej položky tovaru
- Dátum vystavenia objednávky
- Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
- Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
- IČO a SK DIČ spoločnosti
- Kontaktnú osobu a telefón
- Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
- Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ .
- PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
- Kupujúci môže vykonať platbu za tovar spôsobom:
Pri prevzatí tovaru:
- poštovému kurierovi
- osobne
- kurier (GLS)
- V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
- Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode Allen.
- Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
- Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
- Kupujúci môže vykonať platbu za tovar spôsobom:
- DODACIE PODMIENKY
- Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom.
- Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 3 prac. dní od potvrdenia objednávky,okrem blížiacich sa veľkonočných a vianočných sviatkov,kde je dlhšia doba dodania tovaru.
- V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa tohto termínu.
- Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:
- 3,50 EUR pri platbe prevodom vopred.
- 4,50 EUR pri zaslaní na dobierku.
- VRÁTENIE TOVARU
- Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 7 kalendárnych dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
- Tovar musí byť nepoškodený.Za doplnkové služby,ktoré si vy objednáte - ako je obšitie záclony a našitie riasiacej stuhy eura nevraciame.
- Najneskôr do 15 dní bude suma za vrátený tovar odoslaná kupujúcemu na bankový účet.
- REKLAMÁCIE
- Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.
- Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
- Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s poškodeným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Tovar vráťte obyčajným balíkom, pre uznanie reklamácie je nutné zaslať pôvodnú objednávku spolu s kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
- Poštovné za balík, v ktorom ste reklamovaný tovar poslali, Vám vrátime v zasielke alebo poštovou poukážkou.
- Reklamácia je vyriešená do 10 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
- Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku.
- OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
- Kompletné informácie o ochrane osobných údajov nájdete v sekcií ochrana osobných údajov.